lördag redan?

hejhej!
förlåt att jag nt har bloggat på länge, men har verkligen nt haft tid.
jag har lix gjort ngt heela tiden 24/7 typ.
men igår va jag iaf med lina, vi sålde bröd vid ica 17-18.
det gick jättefort.
effter det gick vi till discot, där va lina jag molly eric crille jennifer hanna
hanna& mikaela. några från askersund.
nt bästa discot, men vi hade jättekul, haha (y)
när vi gick hem fick jag damp på crille, men annars va kvällen helt ok! :)

OCH IMORN ÅKER VI TILL ULLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED :D wihoo!



sen kom matilda& jossan i typ en timme, men sen åkte dom


tog tyvår inga bilder inne på discot, för det orkade jag nt ;)
men nu ska jag nog dra tror jag,
puss på er

Kommentarer
Postat av: molly

ulllllllaaaaaareeeeeed! :D:D:D:D <33

2010-05-08 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0