världens bästa























molly: du& jag har träffats ganska många ggr på sommarlovet, men nt jätte mkt.
Lina: har knappt träffat dig ngt? bara några ggr vid stranden och så
jossan: du& jag har varit mkt så du& jag har träffas mkt
matilda: vi har nt vart ngt men har träffat dig vid stranden rätt mkt
becca: vi har träffats ganska många ggr, men inte tillräckligt
linnea: samma som becca, vill se er mer!

alla ni, glöm inte bort vad otroligt mkt minnen vi har tsm.
saknar alla er massa, jag saknar er jättemkt personligt eller a ni fattar.
sen saknar jag oss otroligt mkt!
förut va vi mkt mkt mer än nu, kan vi inte va ngn dag allihoppa?
vi va ju alltid förut, tänk alla minnen..
skara, när vi va i örebro och shoppade, vårruset alla filmkvällar
linneas spakväll mollys linneas och beccas födelsedags kvällar vi har haft
massa mys och skoj!
hoppas ni tänker som jag, hoppas att alla saknar oss.
och hoppas ni inte glömmer bort allt vi har gemensamt
saknar er jättemkt.
ni är underbara<3



Kommentarer
Postat av: josefine

måste va snart allihoppa.

saknar oss<3

2010-07-05 @ 15:43:10
URL: http://josefineluoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0