trött..

hejsan.
förlåt att jag nt bloggar så mkt längre, men det är så jobbigt
nu på sommaren.
jag är astrött just nu för inatt sprang jag runt i mitt
rum 1 timme och jagade en stor geting som va där.
jag fick i8nte ens tag på den, men jag tror den somnade efter
1 timme så då somnade jag också.. efter ett tag.
inte så kätt och somna när det är kanske 40 grader i rummet!?
aja, igår va jag på bilbingo med frida jossan& lina iaf :)
det va trevligt! haha killen lina!! garvade ihjäl mig xd
fira=fyra..?
idag ska jag snart till pappas jobb och sommarjobba lite där.
ska även göra det imorgon och kanske på torsdag också.
efter det ska jag va med lina! :)
men nu ska jag göra mig i ordnign.

tjingeliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0