special K red berries (L)

hejsan!
idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen.
vi va i lacå och handlade då köpte jag sån här påfyllning till mobilen.
sen köpte jag en klick och en FRIDA, har börjat älska
FRIDA igen nästa nummer måste jag ha ;)
så har suttit och läst dom (y)
nu sitter jag här med en skål special K och mjölk.
jag har ätit massssa idag, här kommer allt jag har ätit:
...eller nej förresten, jag tror vi skipar det hehe (a)
funderar på om jag ska ta en spring tur lite senare,
det läs behövas efter denna dag.. phuu
men nu ska jag försöka göra ngt, ciaooo

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket! :D

ja, visst är den bilden häftig? :)

2010-07-23 @ 19:18:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0