rensning!

nu sitter jag här, snackar med nåra på msn.
alla är vääääldifr osociala! damp jag får.
hatar när folk äe så osociala på msn,
aja, imorn ska jag iallafall rensa min garderob och snygga
till lite, det är faktiskt ganska kul när man väl är igång.
och hur kul är det inte efteråt då? när man öppnar dörren
och ser en fin rensad garderob, love it!

bjuder på några gamla bilder på mig som ni kanske inte har sett..
inte alla iallafall.. bara för att jag är så snäll. och inte har nåt
bättre för mig.


haha wtf..?

vi va nt seriösa när vi gick ut med två toffsar på huvet.. (a)


den där är nästan lite för gammal för att visas här.. hihi jossan och jag
lekte lite med den också som ni kanske ser

det får räcka, det blir bara värre och värre.. hyur man såg ut för sisådär
två tre år sen :oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0