nt bloggat på ett tag :)

hejsan,
nt bloggat på ett tag, jag vet jag vet.
det är ju sommar lixom då vill man va ute och hare bra ;)
igår va ag först med molly.
vi hann inte göra så mkt innan vi mötte alicia julia& linnea
typ utanför mig, nej men en bit bort.
så dom hängde med hem te mig allihoppa. då åt jag och sen drog
vi te skagern, haha jag& alicia va aslångt ut med typ näästan
en meters höga vågor, vi ba blä wihoo halloj osv, mkt trevligt enligt mig ;d
ah sen drog vi te linneas pappa, lämnade bikarna där, sen skjutsade
han hem oss till linneas mamma.
där krigade vi mot smågrannarna, 3:e världskriget, jag lovar.
jag är seriös.
du tror mig nt va?
tror du inte på mig?
ah men iaf.
julia hade lite damp på dom om man säger så, jag med för den delen..
sen åt vi goooda rostade limpor, men ngn hade förstörd osten, vilken råtta asså! :o
hehehehe (a)
jaha.. vill ni veta mer..?
ja det vill ni.
sen drog vi till baksidan, the backstage lixom,
där träffade vi lina jossan& becca.
det är ju alltid roligt :) sen vet ni vad, nu ska ni få höra!!
SMÅBARNEN JÄDDE OSS CHIIIIPS :):):)
dom gjorde chipsregn åt oss, så vi vart glada och becca och jag råkade
ramla på golvet, nej gräset menade jag.
så vi fick inga då :( synd för ass asså för vi villle verkligen ha!
mm.
sen eftersom mika fyller år på lördag vestämmde vi oss för att dra till honom.
så vi va ju lite snälla och slog in ett paket med en bulle och lite skjutraketer i
och några sånnnadär gröna bomber ni vet... (som kan smälla i ansitket på en)
hihihi :)
så vi cyklade till honom. då small däcket på en cykel jag lånade av becca :(
jag vart mkt rädd och ivrig. så jag fick bära den hem till mika :( stackars
lilla rygg.. hehe
hos mika va inte mika hemma, men hans mamma sa att han& felix va där borta.
så vi gick dit det tog lite tid, HAHA
då drog mika& felix, vilka dumma ungar va, haha :p
vi vart asarga på dom!!!
jaha, ska ni veta ännu mer nu då? jaja... tjata inte så mkt
lugn ni ska få veta mer!
sen small en grön bomb i crilles feja så han vart helt svart! HAHA!
sen drog alicia julia& crille :(
då vare bara jag matilda jossan becca linnea molly& lina kvar.
om ni undrar hur matilda kom in i bilden så vare för att hon
bara dök upp där, så vi ba hej matilda kul att du är här :)
då satt vi alla vi där och snackade i cirka 2 timmar, nej men en.
mkt mkt trevligt vill jag lova :) ni är undebara *hjärta*
sen gick vi hem till linnea, jag fick bära cykeln igen.. hihi
fast lina& matilda hjälpte mig, tack snälla ni, tack sååå mkt :)
sen va vi framme då drog molly hem, hejdå molly :(
då satt vi hos linnea lääääängeoch snackade, heheehe
efter cirka 2 timmar kom dorthe in och sade att ungdomsgården stängde
och den öppnade igen imorgon kl 10.
så då stog vi där ute och snackade ett tag, då drog jossan :(
byebye josefine luoma.
sen stog vi där och fortsatte snacka i cirka 15 min, trevligt det också :)
sen gick jag och matilda hem typ halv 12 vi hade också kul på
hemvägen, det har vi alltid ;)
sen komde jag hem och gjorde nt så mkt.
ja det va min dag detdär :)

gud va ni e bra, bättre än bäst faktiskt *stoooort hjärta*
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)

2010-07-20 @ 20:15:59
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Mli

Härligt :)

2010-07-20 @ 22:06:26
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: josefineluoma

älskar er otroligt mkt

<3<3<3

2010-07-22 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0