look at this old pics! :o

haha kolla?

ngn gång typ förra året eller ngt?

hade precis spelat minigolf nere vid campingen, typ juli förra året.
exakt ett år sen

ett år gammal kanske?

när vi skulle flyga till cypern, förra året i september<3

linnea& jag nere vid MACKEN<3 hon hade nyss kommit hem från turkiet
då, var det ett ellee två år sen..? btw, saknar linnea

okej, det där va i mars iår... hehehe (a)

jag& molly tog lite kort i lekparken bland annat, kanske ett år sen den med?

skara<3<3 typ ett år sen.. nej men jag vet inte? längre kanske

våran underbara klass som jag aldrig kommer att glömma<3
typ ett halv år sen

de här får man ju inte glömma? när vi va en 5-6a asså två år sen


hahahahah hos molly.. exakt ett år sen :$

jag& lina nyar 2008 lr ngt?

linneas spakväll, när var det? ett eller två år sen? tror det va två

ja ni gott folk, gammalt..


vet nt vrf texten vart fet. går nt att ändra :s


Kommentarer
Postat av: Evelina

roliga kort :D <3

saknar hela klassen<33



susanne<33

2010-07-05 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0