JULIA TIPSAR!

nu ska jag hissa och dizza två hårinpackningar som jag
prövat.
mitt hår är väldigt slitet för jag har plattat det så himla mkt
och det äe verkligen väldigt slitet!

jag börjar med NIVEA intense repair ca 69:-
den har jag hos mamma, och mitt hår har inte gått att kamma
ut på väldigt länge, (eller jo det har gått men mamma har fått stått
jättelänge med en mini kam och sedan tagit en större borste för att få ut det)
och efter att jag har andvänt den här så tkr jag faktiskt inte att håret
blir så mkt bättre om jag ska vara ärlig.
så andvänder man den: man duschar först som vanligt, (tvätta håret med både
schampo och balsam) när du har gjort det ska man egentligen handuks-
torka håret, men jag brukar bara krama ur det. sen tar man i hårimpackningen.
sen ska man vänta i 1-3 min för att sen skölja ur den.
tips: sköjs inte ut allt utan låt liite sitta kvar i håret.
och har man väldigt slitet hår som jag så brukar jag låta det sitta kvar ganska mkt
så jag bara sköljer ut lite av den.

elvital nutri gloss ca 50:-
den här hårinpackningen tycker jag är väldigt bra, håret blir lent
och man kan kamma igenom det hur lätt som hellst!
jag har inte så mkt mer att säga om den, samma tips som den andra
ha gärna kvar lite i håret. och den ska sitta i 1-2 min.

(sorry, det ska stå hissar där också)

och som ni ser är den som kostar ca 10 kr mindre bättre, det gäller att prova sig fram.
den dyraste är inte alltid den bästa.
sen är det ju inte alls säkert att den övert är dålig för ditt hår.
eller den understa är bäst, alla har vi ju olika hår, men för mitt är den rosa jättebra!
lycka till nu, och kom ihåg; jag rekomenderar loreal's starkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0