hej alla barn nu är det barnprogram

rubriken säger det mesta, haha nej men ville
bara skojja till det lite ;)
idag har jag vart vid sjön med crille mika& liina
vi hade väääldigt sköjj (y)
sen hem te mig käka sen hem te lina och kola film med
molly som kom också, shutter island, väldigt svår
att fatta, men fortfarande vääääldigt bra!
nu sitter jag här.
sen ringer väl lina. vi ringer varandra varje natt kl 00.00
och snackar typ ett tag, så idag äre hon som ringer för jag ringde igår ;)
annars sitter jag bara och smsar med crille.
och mobilen kan man nt lägga in bilder på datan ifrån
så de äe därför ni knappt får se nåra bilder, palla ta med kameran
vart man än går lixom? ;)


hon äe läskig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0