godmorgon!
vaknade 12 idag. sen va jag med mamma och handla.
träffa farmor där med ;)
igår ringde jag lina 23 och vi hade jäkligt kul! trodde jag skulle garva ihjäl mig xd
sen så smsade jag& crille nån timme också, hehe..
aja, idag ska jag bara va hemma och städa mitt rum.. kul, eller nt.
just nu sitter jag och lyssnar på favoritlåten, blir så glad av den!
imorn blire att gå upp tyå 8, för ska till motala med mamma molly& millis :)
där blire shopping och glass (y)
crille,
om du ser det här, smsa mig vid typ 10 ikv då, för då måste du va social med mig ;d
juste, nu är mitt kort aktiverat också, så ska handla på det imorrn ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; Massor med tack! Hoppas du fortsätter kika in! :D

kram!

2010-07-30 @ 18:03:18
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0