bääääääst igår!!! (y)

hova igår med lina& jossan.
sen träffade vi crille mika eric& matilda. och en som hette
rasmus också! :)
så vi va med dom all the time, OCH HADE VÄLDIGT KUL.
HAHAHAHAHAAH! :D
rasmus bah:
ska jag sparka ner detdär plastglaset med vatten  som står på bordskanten?
alla: aH!
crille& jag: hoppas du sparkar i bordet!
rasmus: haha neje, aldrig jag gör det!
sen tar det två sekunder och han liggen på backen!
rasmus: jag kommer inte kunna gå imorn! *snyft*
rasmus: jag kommer inte kunna gå imorn! *snyft*
rasmus: jag kommer inte kunna gå imorn! *snyft*
rasmus: jag kommer inte kunna gå imorn! *snyft*
....kommer du kunna gå imorn eller..?
och matilda skulle ju sitta på llina när hon gungade,
sen ramlade hon av i ganska hög fart så hon låg där under gungan
i massa grus, och sen kommer lina där och gungar över henne
& ja.. herregud asså :p
sen köpte vi sockervadd<3
sen drog vi hem vid 9 allihoppa.
då drog jag lina& jossan te lina och hade lite kul där,
vid halv elva drog vi hem från lina.
när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen
läste en frida :)
lyckad dag med bästa!

får nt in bilderna jag tog :(
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0