valbooooooorg

hej
nu har jag nyss kommit hem från parken, spenderade min kväll där tsm med allt underbart folk
b.la linnea matilda jossan lina felix eric felix mika crille casper robin l molly becca jasmine mickis linus
hanna frida amanda sonja jessica linn m.m eller aa, dom sista snackade jag bara med lite :)
men det var mkt trevligt iaf, bara att det började regna, det var ju nt så kul.
sen regnade det typ massa mysko saker från brasan och kom i allas hår typ och började brinna
nej men det var lite läskigt xd
men nu är jag iaf hemma. ska snart kolla på lite mer andra avenyn avsnitt.
gör mig nog i ordning och lägger mig i sängen och tittar tror jag, är både trött och ont i magen.
imorn kanske vi ska fira becca, och om inte hon kan eller inte all andra ska jag va med jossan.
bilder från valborg kommer nog på söndag, nt för att det är så mkt att se men iallafall.
nu har jag nt så mkt att skriva mer, tror inte ni orkar läsa hela min tråkiga text, haha.
men nu ska jag sluta slösa bort er, ska kolla min bdb sen går jag och lägger mig i sängen.

god natt

Kommentarer
Postat av: molly

bääääästtt :D <333

2010-05-01 @ 09:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0