tjejornaaa idag med (y)♥

idag vare ju tjejerna.
vi tog det mest lugnt, körde klädpoker och kolla två filmer.
först kollade vi på ''black mater'' REKOMENDERAR! superbra film
verkligen, tror alla tyckte den va super (y)
sen kollade vi på ''honey'' den sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööög!!
hatade den..
haha när dom kollade på black water åkte jag hem och käkade,
och när jag kom smög jag on, sen hade dom hemmabio på så det va världens liv i tv rummet.
sen bara hoppade jag fram och gallskrek, och alla bara hoppade bakot och skrek som as.
hahaha såg ut som värsta filmen typ, alla gjorde exakt lika dant, haha det var jättekul! :)
för utom det hade vi en lugn skön söndag, super duper skoj.
tack för TVÅ underbara dagar tjejer! love ya sisters ;)

lite bilder från denna dag;












<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0