BÄST IGÅR! (L)(L)

god morgon!
vaknade halv 11 idag, har nyss ätit lite frulle.
hoppas på att det blir ngt skoj idag, kanske va med mina favoriter?
aja, igår tog jag linnea molly matilda jossan& lina tåget in till örebruuee
där shoppade vi och va heeeeelt totalt störda!
fikade, åt shoppde och massa skoj.
undra när jag hade sådär roligt senast?
jag fick med mig en bh och en tröja hem.
linnea fick med sig ett par chinos.
lina fick med sig två tröjor hem.
matilda fick med sig en tröja, sen kommer jag nt ihåg va det va mer.
molly fick med sig ett par skor och två linnen
och jossan fick med sig ett nagerlack.
igentligen skulle vi ju fira becca, men hon spydde, så hon kunde nt
va med.
när vi kom fram till stationen i laxå efter en lång dag
kommer det fram ngn som säger
- tjena zesar!
det va ju timmy, jennifers brorsa, vart jätte chockad!
men det va ju lite roligt att se honom, han kallade mig alltid julius zezar, haha..
på kvällen åkte jag lina jossan och matilda hem till linneas pappa.
där körde vi pooooker och kollade på film! superkul vare!
sen åkte vi hem kl 11. då satt jag och kollade lite tv, sen la jag mig, för jag var jätte trött!

TACK SÅ MKT FÖR EN HELT UNDERBAR DAG! ni fattar inte hur jag är glad jag är att jag
har er, ni är allt för mig och ni gör mig alltid på så himla bra humör.
så mkt skratt som det vart igår vet jag inte när jag skrattade så mkt senast, haha!
vi för alltid<3

gårdagens outfit:


här kommer massa bilder från hela dagen!


























efter ett tag vart alla jättetrötta.. haha




och på tåget hem hade jag& linnea väldigt kul!



här kommer lite bilder när vi va hemma hos linnea på kvällen





ni är bäst! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0